وماذا أفعل أكثر من ذلك؟ جئت بقلم وجمعت دررالكلام..لأنظمك شعرا

فأبت الحروف أن تكتب.وأبى كذلك الكلام..فقلت:قليل عليك كلمات اللسان جئت بريشة وجمعت أزها الألوان..لأرسمك لوحة فأبت الريشةأن ترسم..وتجمدت الألوان..فقلت: لرسمك يعجز الفنان جئت بوسادة وغرقت في الأحلام..لعلي أراك فيها لمحة فأبت الوسادة أن أنام..وأبت الأحلام.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 

خلاص يا دموعى سميه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سامح الامير الحزين
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: خلاص يا دموعى سميه   الإثنين نوفمبر 12, 2007 1:03 pm

اه من كسره قلبى اه ياخساره حبى اه من كسره قلبى اه يا خساره حبى
انا كلى الام والظلم حرام مش حفضل عايشه كده بدموعى خلاص يا دموعى حيبكى بدل الدموع الدم وحيشيل جوه قلبه الهم ويعرف انى مش ساهله ولا الدنيا دى مستاهله اعيش له ضعيفه مذلوله
خلاص يا دموعى خلاص يا دموعى ححطم قلبه باديا حشوفه بيبكى بعنيا وبندم انه ضيعنى ويحلم تانى يرجعلى وتفضل عينى مزهوله تعذيب وجراح انا نفسى ارتاح واهرب من ضعفى واحزانى
ده ظلمنى كتير جرحنى كتير وضحى بقلبى ورمانى
خلاص يا دموعى حدوق قلبه طعم الذل ححخليه من حياته يمل ححط قصاده ميت حاجز عشان يفضل ذليل عاجز فى انه يوصلى بسهوله حتفضل ناره متقاده وحاخد حق بزياده وحكسر قلبه وجناحه عشان يا دموعى ترتاحى ويرجع نفسه مكسوره كفايه تعذيب وجراح انا نفسى ارتاح واهرب من ضعفى واحزانى ده ظلمنى كتير جرحنى كتير وضحى بقلبى ورمانى

هل الحب عذاب هل

الحب غلاب

اينما تكون احبك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://matelklam.do-talk.com

خلاص يا دموعى سميه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1